15 maj.

Ska strax torka håret, sen fortsätta sortera mina bilder på datorn. Borde tömma datorn oxå, eftersom jag får en ny snart. Mest troligen måndaag.
Idag vaknade jag vid 12, gick ut och solade indränkt i cocosolja med sara. 23 grader i skuggan, och 46 i solen om våran termometer funkar rätt. Fyfan vilket underbart väder!  Sen så hade jag, sara och tim vattenkrig. hahah, började med att tim spruta lite vatten på oss när vi solade, men då gick sara och hämtade en hink med vatten och sen blev det många hinkar fler. Väldigt blött blev det då, och det är en sak som är säker.

Förhoppningsvis har jag fått litelitelite färg! Känner för att gå ut och gå ett tag, men får se.

igår så drog jag och jennie till stan och skulle köpa glass, men det blev milkshake på frasses. Sen kom fralla och joinade oss, och efter det gick jag och jennie till fegge och kollade läget åså. Var inte där nå länge, drog tillbaka till stan och var lite social med fralla. Jennie och fralla drog till han och jag drog tillbaka till fegge. Sandra var där och henne har jag inte träffat på 100 år. Och btw, hoppas det blir bra gumman! Sen var det massa mer folk. Och jag är typ blå på hela kroppen, klättrade upp och ner från ett fönster flera gånger igår så har ett fett stort blåmärke på benet. och några andra lite här och var.

Har inga bilder just nu, så överlev utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0