17 maj.

Hejhej!

Sitter här och ska snart gå ut och sola ett tag. Eller typ plugga, men ute i solen. Har skit mycket jag måste plugga den här veckan. So prov torsdag, sv läxa torsdag, matte prov fredag och sen moppeteori. Inte kul.

Aja, skolan var rätt så chill. Var med linus typ hela tiden, åså var vi på stan och stekte järnet sen följde jag han till synsam för han skulle göra syntest. Sen så har lektionerna inte varit allt för joobiga, och det är ju alltid nå.

Vid 5 tiden ska Jennie & Flisan bjuda mig på sushi, eftersom jag fyllde år igår. Har ätit sushi en gång, och då tog jag en jätte liten tugga och tyckte verkligen inte om det. Men jennie åt det i lördags och sa att det var gott, så man kan ju alltid testa.

Sen efter maten ska jag till stallet och får se hur kanca är nu. Sist jag var där så var hon jätte kort i steget, och ganska stel. Hon har varit så ett tag, så får hoppas på att det inte är något som sitter i.


stek på synsam =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha man ska ju inte ha en fejk ! Äkta vara lixom ;))

2010-05-17 @ 20:47:25
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0