18 maj.

Är med jennie och fralla nu, dom sitter och spelar disney race. Det ända man hör från dom är : FITTSPEEEL, ÅH VAD JAG HATAR DIG osv. haha, båda två är lite dåliga förlorare. Ganska underhållande.

Aja igår så var ju jag , jennie och flisan och åt sushi. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, alltså det var inte äckligt, men det var inte super gott heller. Sen tog vi en glass på opalen och efter det skjutsade jag flisan till cissi.
Sen på kvällen pluggade jag as mycket teori, och var ut och gick en sväng med katarina.

Idag ska jag kanske till luelå, om mamma orkar. Sen stallet oxå.
och nu har jag inte så mkt att skriva, så hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jooo den är gullig! =D

2010-05-18 @ 13:18:38
URL: http://idaanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0