20 maj.

Igår så drog jag ju till luleå. Fick med mig en moppehjälm, 2 par skor, linne, örhängen och en fotoram.
Sen så testade jag köra moppen på gården, typ slalom och sånt. Idag ska vi kanske fara någon annanstans och köra eller nå.

 Vid 8 tiden så drog jag till jennie för att plugga. Pluggade gärnet ett tag sen tog vi en promenad. Ungefär efter att vi gått halvvägs så stannade vi och la oss på en cykelbana och pratade deeep serious talk. Och som vanligt kan vi aldrig vara så himla seriös. Var seriös kanske 2.5 min sen började det spåra med flodhästar och "det är lyckstolpens fel". Men aja, låg där i kanske 25 min eller så. Sen drog jag hem.

Idag så vaknade jag vanlig tid börja göra mig klar åde, sen kom det väldigt plötsligt att jag fick ont i skallen och magen. Fyfan så fort jag stog upp så blev det asmkt pain. Så stannade hemma, tänkte fara till skolan och göra so provet, men då sov jag och glömde ställa larmet. Så får nog göra det  imorgon.

2 val och ett beslut måste fattas. Ett val kan få dig att förlora allt, samtidigt som du kan vinna en ända sak. Hur du än väljer att göra så står jag vid din sida. tänk igenom det noga så det inte blir något du får ångra.


Kommentarer
Postat av: jennie

<333333333333

2010-05-20 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0