21 maj.

Fick sluta tidigare idag eftersom att det började brinna i skolan. Dock bara ett skåp men ändå. Så missade en bit av syslöjden och bilden blev inställd. Hela dagen har varit ovanlig lugn. Började med matteprov, tror det gick asbra! förutom typ två tal. Sen hade vi bad med gympan, ahah säger jag bara. Jag ska nog inte satsa på att bli livräddare. Jag rädda jennie, och hon mig. Men för oss lät det ungefär såhär : AHAHAHA, blubbblubbblubb.. AHHAHA blublubbublu.. haha, ja så ni fattar kanske inte. Men under Sk. livräddningen var vi lite för mkt under vattnet. Aja, sen åt vi på badet och drog te skolan, gjorde So provet och sen syslöjd då.

Klockan 3 idag ska jag ha en körlektion, najsnajs.
Sen får vi se vad jag gör ikväll, min plan gick nog lite förstörd så får se.

Atm, så sitter jag och gör absolut ingenting. Och nu hade jag tänkt fortsätta, eftersom jag inte är färdig med det än.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0