26 maj.

Jag har faktiskt börjat göra en fördjupning i biologi. Inte allt för roligt, men har skrivit asmkt. typ helt stolt. hah.Sen är det bara en fördjupning i so, ett hemmaprov ( nej jag gjorde det inte igår) och en loggbok kvar. den här veckan altså.
Loggboken kan bli svår att göra, eftersom jag inte läst ut boken. haha! fail.

Btw, Hk provet kan faktiskt ha gått bra, förhoppningsvis.
Idag har jag typ bara haft raster känns det som, helt sjukt chill. Dock blev det rätt så uttråkande, så jag och jesper gick och joinade träslöjdarna! haha, fett stek. Stog där och kände mig ascoool. Nej men jag hjälpte robin att städa. Sen blev det chilla gärnet 100 år till. Matten var boooring, problemlösning hejhej jag fattar ingenting.

Nu ska jag fortsätta med min underbart roliga fördjupning, CYAAA.


gulligt,jojo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0