28 maj.

Skrev inget igår, oups höhöh.
Igår var jag i skolan, sen drog jag och carro till sandra och såg film! bra film, men jag och sandra förstörde det sorgliga, haahha.

Aja, idag så skolan åde. Failade ganska stort, hade coopers ( kopers,copers) haha ingen aning om hur det stavas. Men återgå till ämnet, sprang ju då, men då sprang jag in i en stubbe så min vänstra sko gick sönder. Och jag fick en blånagel! HAHA.
Sen började jag lipa när jag flisan & jennie låg och stekte, och ne jag grinade inte av smärta. men hade solen i ögonen, så fick mig en gratis emosminkning.

Idag ska jag sova hos carro, eller sandra. Har faktiskt ingen aning, haha! ne men får se hur det blir åså. Imrn far vi till älvsbyn tidigttidigt, för sandra ska tävla.


Skeeev bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0