29 maj.

Hejhej!
Sov hos sandra igår med henne och carro. Haha, var väldigt socialt, 3 datorer, och sen satt alla och skrev med varandra ist för att prata. Sen blev det 3-4 timmars sömn inatt, vid 6 for vi till älvsbyn. Sandra tävlade så jag och carro var och hjälpte till åså. Fotade massor oxå. gick jätte bra för sandra i första klassen, sen i andra klassen gick det inte lika bra.
Vid halv 4 åkte jag och carro med sandras mamma hem, hämtade saker sen åkte jag hem och carro stallet.
nu har jag precis duschat osv, sen blir det att dra till carro och ha chillkväll!

Nu ska jag torka håret, ciao!




HÖHÖHÖH pistoleeeen ! (hhh)



Har massa bilder när sandra rider oxå, men dom orkar ag inte ladda upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0