4 maj.

Precis kommit hem från kusinerna.
Har varit i luleå ett bra tag med pappa, var på yamaha & lindrots sen tröck vi mat från mc donalds. Var iaf och kollade på en moped, ska nog inte ha befffeen, och inte Jog-R heller.Ska mest troligen ha en babyblå neos, och isf köper vi den begagnad från min faster. den är typ inte körd mycket, osv. För om jag  köper en begagnad moped så får jag kanske en dator. och det kan man säga att jag är i stort behov av! men men , får se!
Aja, nog prat om mopeder, lixom ingen antecknar.
Efter luleå så for vi till mina kusiner , och kollade på mopeden. Sen var jag bara social med linn och maja.
Mormor och morfar är här nu, ska kanske vara social med dom för dom far till kina typ snart.

såå hejdåå.


Kommentarer
Postat av: Luddde

bortskämda jävel!

2010-05-04 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0