6 maj.

10 dagar kvar tills jag är 15 =D

Mamma väckte mig vid halv 6 och sa att det var middag. Men fanns det någon mat? nae , den skulle man göra själv. typpiskt. Sen när man gjort varm macka och ska ta aromat. då var den såklart sluut. gr8.
Idag har jag bara varit i skolan och sen hemma sovit.
Var på rockens historia, så missade några lektioner plus lång rast. inte helt fel. Sen på biologin så fanns det ingen ork för mig och jennie att jobba. Så eh haha ja, jennie var min amazing horse så red vi omkring i hela klassrummet. Sen börja jesper och linus kluddra i min nacke. hahah, sen blev lärarn så less på mig jennie och jesper så han slängde ut oss på en bensträckare 5 min. dock kom vi tbx efter 2, HEHE.
Och just nu har jag ont i foten, jennie skulle ge mig en lyckospark men missade ganska mkt så träffade foten, pain :( aja, nu blev det långt så hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0