8 maj.

Vaknade vid halv 8, ringde och väckte jennie eftersom hon skulle vara barnvakt. sen vid 20 i 9 så for jag till ranheimers. Gjorde ut hela boken med uppgifter idag åde. Sen vid 12 blev det lunch på frasses med 5 pers, och jag kommer ihåg namnet på typ 3. hah. Men iaf, slutade vid 3, så nu är alla teori lektioner avklarade. Känns gode skönt. Sen på måndag får jag inloggningsuppgitfer som jag ska ha för att träna på frågor på vägverkets hemsida.
Idag ska vi även hämta min moppe. Har varit på stan med syster en sävng, hon köpte nå kläder sen present till mig. heheheh, men det var jag som valde.
Och nu ska jag strax till stallet, får kanske med mig jennie, eller hoppas på det för skulle behöva mer bilder, plus filmer.

just nu lider jag extremt mycket av bildbrist, har inte fotat på typ hela maj. eller jo, men hästar och det är  inte samma sak.
Så ni får överleva med någon gammal bild.


gammal header, från förra bloggen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0