i'äm hyppppper!

Klockan känns som att den är typ 6, men nepp inte det, snarare 9 ist.
Sitter hära med min äppeljuice och gör typ ingenting, LÅTER KUL VAA?! hehe, nej men jag är typ hyper. Inte najjsjsjsjsjs. Hähähähä.
Iaf, jennie och jonte kom till mig vid 4, men var extremt envis och släppte inte in dom. Så gjorde mig klar medans dom satt på gården och hade det säkert jätte roligt! Aja, sen när jag var klar gick vi till fralla, gjorde inget speciellt, typ steeekte osv. Btw, fick med mig en xenonprinsen.se tröja av han. Eller nej, jag tog den. Eftersom jag frös. oups. Hans briloor hängde med hem oxå. Men aja, vi gick till jennie sen. Käka glass och såg film sen drog jag heeeememme.
Nu ska jag snabbt städa upp lite innan mamma och pappa kommer hem.

Cyaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0