less.

Engelska provet gick väll sådär. Tog hem några poäng på sista frågan, och chansade på flera. men aa, förhoppningsvis ett g. Sen gick jag och flisan på stan, köpte ett rött tub-linne. Sen vare en vääääldigt jobbig no-lektion, typ ligga och halvsova 30 min sen sluta. På hkn var jag , danne, linus, patrik jesper, och enkan gode duktig och svara på 47 frågor. Sen joinade jag jesper och kolla när dom spela basket åde. sen kom choklad flisan och satt och slicka på en smält marabou. haahhaha! alla mobba henne.. sen matte och sluta, gr8.
nu ska jag plocka lite i mitt rum, sen stallet! blir nog att tömköra igeen :)

cyya.


Kommentarer
Postat av: sannaa

hahaha nejdå, det var nog en engångshändelse ;)

2010-05-05 @ 18:38:56
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0