15 November.

Eftersom vårat trådlösa internet har kraschat så bloggar jag inte så mycket nu för tiden. Det är bara en datór med internet och den har allitd sara eller Tim. Dock drog tim till arjeplog idag så lär väl få sitta vid datorn några minuter extra ett tag nu.
Idag har jag varit i skolan, på brandövning typ. Haha var g-rym och släckte branden från någon brinnande docka. men sen efter skolan gick jag elin och jennie till björknäs och väntade på att filip skulle sluta, sen när han slutat gick jag och jennie till daggan och käkade. Tog bussen hem efter det, och sen for jag,pappa och niklas till luleå på en fotokurs. Det var mycket intressant, dock lite övertid. Sen har jag bara chillat och sett på pensionärsjävlar och nu ska jag snart pluggaaaa till fysik provet imrn.
Så puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0