23 November.

Heeeey.

Var ju som ett tag sen jag skrev sist, men vi har ju som sagt inge internet. Nu är det äntligen igång igen!

Den här veckan har jag ju praktik. Igår håll jag på lite i phssc4, var med när en fotade i studio, gjorde en film osvosv. Det var naiz! dock jobbade jag lite länge.. men på kvällen så fotade vi ett band osv, det gick fina fisken! :)

Sen idag så fotade jag och två till i studion massa, sen redigera vi lite bilder och sånt, efter det hade jag lunch så träffade några söta b-rudar och käkade. Sen for vi till badhuset och fotade massor där, sen tillbaka till lärcenter och göra ett repotage om badhuset med text och bilder. Skrev klar all text idag, imrn ska jag välja 10 bilder.

Sen efter skolan drog jag till amandaaa och var med hon och caroline! :) Efter ett tag kom sanna, tobbe, pontus, rune och ludde och var sociala ett tag. sen drog dom, så gjorde vi oxå det,eller ja vi gick till max. Eftere gick vi till mig och såg dh.


Coooola gansters i perkeringshuseet i luelå :)

Pösss my baabii!

Hahaha, jag och grek! :)

Hahah göööliigtt..

Jaaa och lolloo :)
   
Jag och sanna några helger sen :)

Karteeeelllen :D

Hahah sune och carro...

Tvättmaskinshäääng! ;)

2 söta utomjordningaarrr....

Swwweeeet.

aja ska sova ny, By3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0