24 November.

Hejhej!

Sitter på praktiken nu och skriver ut lite bilder till mitt repotage. Ingvar verkade jätte nöjd och sa att det blev super bra! plus att han sa att jag kunde få vikariera här någon gång. Är super nöjd på min praktikplats, här är en plats jag skulle kunna tänka mig att jobba på! alltid nya saker,trevligt folk, mycket teknik osv.

Min studievägledare kom förbi och skulle kolla hur det gick för mig, och han sa att jag verkade trivas super bra och att det är bra att man får visa upp sig.
Idag har jag mest jobbat på mitt repotage och redigerat bilder. Snart har jag film lektion men vet inte vad jag ska göra där, men det ser jag ju :)


Lite bilder från badhuset igår! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaaajs bilder :D

2010-11-24 @ 14:15:11
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0