25 November.

Heeelllu.

Sitter i ingvars kontor just nu, vid mitt egna lilla skrivbord och min egna lilla dator som jag har under praktiken.
Var nyss på en föreläsning, och fotade massa dära. Så ska bara redigera dom sen stoppa dom på ett usb minne sen lämna det till Louise.

Tidigare idag har jag gjort klart mitt repotage om badhuset, så nu hänger det en fet tavla om mitt repotage på väggen i korridoren haha.

Har egentligen slutat nu, men ska hem på ett tag när pappa är klar på jobbet.

Eftersom ingvar inte är här imrn så fick jag ett minne av han idag. Fick ett megaaaa stort ljus med pepparkakor på.

Nej nu ska jag packa ihop mina stuff sen springa ner i personalrummet och ta mig en kopp choklaad.

Tjobyeebre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0