4 November.

Hejhej.

Igår var jag med sanna, sen kom robin så såg vi film. Sen drog båda så gick jag och la mig.
Var i stallet igår oxå, men inge länge bara en snabbis. Ska dit idag igen, sen åker vi till stugan när jag varit i stallet. Blir där hela helgen, men ska nog jobba lite! Och övningsköra den bilen vi mest troligen ska göra om till epa. Jag vill ha hem den i helgen, men det är inte säkert det går.. :( haha. men aja, den kommer ju någongång iaf!

Tar med mig kameran dit, måste verkligen fota lite nu. Kameran har stått still och samlat åt sig damm allt för länge nu. På praoen ska jag typ få en foto uppgift och fota sevärdheter i boden och skriva ett repotage om det. Tror det kommer bli super kul på praoen! :)

Neej, nu kommer mamma snart hem så kanske borde packa klart, hejdoo!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hitta en massa kamera tillbehör (A) Hahaha. Ridning & fotografering är dom billigaste hobbyerna i vääääärlden! JAG LOOOOVAR! :D:D:D

2010-11-04 @ 17:53:06
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0