8 november.

Till att börja med, GRATTIS SANDRA TILL KÖRKORTET ! :D ♥


Igår kom vi ju hem från stugan, jag och pappa körde hem Rocky. ( namnet på min blivande epa) Sen kom robin förbi.
Idag har jag först varit i skolan, sen for jag iväg med pontus och dyken, så for vi till flarken. I flarken så drack dom kaffe, sen for vi till andreee en sväng, och efter det tilll johan. men han var inte hemma. så då for vi och hämtade någon stereo hos jonas. Blablablaaaa, sen for vi tillbaka till flarken och heem igen.

Efter det kom sandra och hämtade mig med bilen, hähähä. så for vi omkring lite i stan, sen till sävast för att hämta sara och tim, så for vi till s-heden. Sen lämna av tim, hämta carro och amanda, och efter det lämna av sara. Så for vi omkring i stan ett bra tag. Och till tg,gruvis, ica osv. Sen skulle vi till heden rakan, men det gick inte så bra så vi for till plattan ist. På plattan skulle carran kärran köra, hahah kul syn..Nej men nog var hon duktig :)....
Men haha, sen var det nå killar där som var förbannatjobbiga, dock blev det typ följa john men dom lite senaare. och sen körde sandra hem mig och nu sitter jag här och ska snart slå på en film, eller duscha.

haha, har typ varit på miljoner olika ställen idag, jeppjepp.



Juste, idag kommer ju mupparna svensson heem! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0