gratitude..

Jag vet att jag verkligen inte visar att jag uppskattar saker, och är tacksam. Men jag är sån, jag visar det inte. Men jag är ändå oftast tacksam, det hade varit svårt utan mina föräldrar. Jag har nog inte insett hur mycket hjälp och saker jag faktiskt får. Allt dom gör för mig, uppskattar jag. Det är ju bara för mitt eget bästa, även om jag inte alltid tycker det dom gör är bäst för mig. Men i slutändan vet jag att det ändå är så. Jag vet att jag aldrig visar något för er, och inte berättar allt för mycket, men vill ni ska veta, att jag faktiskt är tacksam för allt ni gör, och jag uppskattar det mycket! sen till sist, jag älskar er.  ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, det värmer att få höra det och vi älskar dig oxå <3



Såg att du även fixat till rätt stavning i din header o bytt bilder :)

2010-11-02 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0