11 Okotber.

Hallihallå.

Har gjort två prov idag. Engelskan gick bra faktiskt! men fysiken,gick väl inte så extremt bra,aja får ju skylla mig själv. Sen fick vi tillbaka kärlekbreven och jag fick VG :D kommer ihåg i 7an, då fick jag bara svaga G i typ allt, och sket i att plugga, sket i att gå på lektioner osv. Inte bra mallan! 
Aja, det är väl dags att börja plugga till nästa engelska prov, som är på onsdag. Jippppyy. 

Sen är det ju mitt rum.. Inte vacker måste jag då säga. Men ja, det ska städas. Men det är de, så fort jag städat, och behöver något river jag ut hela rummet för att hitta något haha. 

 
Bild från i vintras, på tal om vinter. Det har lovat snö ikväll. KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0