13 Oktober.

Helluuu.

Ja, först skolan, inge speciellt i den neinei. Men sen for jag och jennie till mig så lagade vi gooo mat. Efter det så tog vi en fin powernap.
Sen var planen att vi skulle fara och hälsa på mormor och morfar som kommer hem! men neinei, dom blev försenade och kommer imorgon istället. happp.
 så jag och jennie roade oss på eget vis. Först for vi hem till jennie och krattade hennes gård, och fick oss en penning hhähäh. Sen for vi till statoil, och vad ser vi ? en människa som kör bil med en vit jävla mask, precis som dom har i fredag den 13e, tror det var den filmen. Ofta man ens kör omkring med den haha? okej ska inte säga nå, jag och jennie hade ju ägget 1 och ägget 2.
Sen for vi till firman och tog oss en kopp varm choklad. Sen fortsatte vi våran lilla tripp till alla möjliga ställen. Men sen, ja då börjar min moppe bokstavligt talat HOPPA fram ! Efter ca 30 meters skuttande moppe så fick vi soppatooorsk. men vi hamnade i en busshållsplats. så vi skrev på en lapp " soppatorsk" och hoppades på att någon skulle stanna och ge oss en droppe soppa men nej inte det, inte ens mina föräldrar som for förbi. Men ja, efter att ha frysit ihjäl tog vi ett beslut och bestämmde oss för att putta moppen till shell. Sagt och gjort, putta en moppe på 80 kg från erikslund i 500 minus grader är inget att rekomendera.Men ja, vi for och tankade för 20 kr, så vi tog oss iaf någonstaaans ! haha.

Aja, långt inlägg. Men ja, kanske time for bed snart ?
Carolinen fyller år imrn, funderar på om jag skulle fara och gratta henne på morgonen.. :D men vet dock inte om hon är hemma, hm surt. måste ta reda på det, dock har jag slut money på mobileen !Undra om man skulle baka en muffins och stoppa 18 ljus i hahah.....


OWWWH om ca 30 min blir du gammaaal ! :D GRATTTTIIIIS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0