19 oktober.

Heeeei.

Skolan var väl helt okej, var även på björknäs och gjorde ett klockrent prov ! haha, gick nämligen bara in på sannas lektion, skrev mitt namn på närvarolistan satte mig ner fick ett prov skrev svaren och gick. haha kul att ingen märkte något ;) men tror dock inte det gick så bra för mig... men man kan ju hoppas!

Aja, sen for jag hem så kom sanna, så fixade vi afrika 2 och afrika 3. Sen ja, kanske det spårade med några sms, höhähäh. men vi gjorde inte så mycket mer, eftersom sanna kaffepanna trillat av pånihezteeen och kunde inte gå. sen när hon for hem fick vi näst intill lyfta in henne i bilen, och sen visade sig att hon åkt till akuten oxåå, underbaart ! Krrrryaaa nu epasanna! hoppas det inte är brutet :o

Men for till Amanda senare och var med amanda och caroline, hahah dom där tjejorna är ju bara fööööör söta..! eller njaaa. hahah crazyyyyy girls! speciellt amanda haha :)

Såg DH och CT oxå, och nu blir det snart sooova, skööön-t.



Upptäckte precis att jag har extremt med bildbrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0