20 Okotber.

Heeei.

Gousch vad jag är trött. Förstår egentligen inte varför, eftersom när vi var på en föreläsning i luleå så sov jag mig igenom hela den, och tydligen snarkade jag också.. haha fan vad pinsamt! :o men aja, sen efter skolan så for jag hem och sov till halv 6 typ. Succcck får börja sova tidigare yiees!

Men aja, idag hade jag tänkt fara till stallet men verkar inte bli sååå,åhh fett jobbigt när man inte tar sig på eget sätt ! åh, min epa är sååå längtad! ha-ha-ha. juste har kanske inte berättat det, men jag ska få en epa helt seriöst. Dock är det mest för att jag ska ta mig till olika ställen, som tex stallet och sånt. Så ska nu fixa en hähähäh. och jo, jag och sanna har spårat waay to mutch med epor.

På tal om sanna, så verkar hon leva iaf :D

Aja, så får väl spendera kvällen i hk boken, hk prov imrn. Bläää, sen matte prov på fredag oxå. Yeeey!
Funderar på om jag skulle ta en prommenad med sara till ica och köpa hårfärg och färga håret, det är på tiden..

Aja, lika bra att börja DYKa mig ner i hk boken, medans jag BYGer kunskaper, hähäh vilken MUP jag är. Eller nej, det där var en MYT. HAHAHa, åh kass humor !


Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAHHAHAHAHAHHAHA

2010-10-21 @ 12:47:02
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0