27 oktober.

Hejhej.

Har inte bloggat på några dagar som ni kanske ser. Men har dränkt mig själv i plugg, och jag har planer på att fortsätta med det. Gud så skönt det blir med lov ! Bara två plågsamma dagar kvar med massa prov och läxor sen är det över! eller jaa, för en vecka iaf. Dock har vi ju trevliga prov typ direkt efter lovet, men det var en annan femma.

När mamma kommer hem ska vi kanske fara och kolla på en jacka, om jag får som jag vill alltså. Vill ha massa pengar så jag kan köpa mig massa nya saker! Sen på lovet blir det kanske att åka upp några dagar till morfar och mormor och jobba lite, moneeeeey. Sen hoppas jag att vi hämtar hem min epa snart oxå! eller det är ju en bil än så länge, men sen bygga om den till en epa. Den är i stort behov, behöver lixom ta mig nu när det börjar bli så kallt..


Söt f14!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0