where did you go? i miss u so, feels like you have been gone forever.

Hejhej!

Idag har jag verkligen inte gjort något speciellt.
Suttit och slöat framför datorn hur länge som helst. Sen följde jag sara tim och pappa till tims stuga för att hämta en moppe, typ hej fördriva tiden. Men sen hade sara och tim fixat middag, blev palt. gottgott. Men sen for hela familjen till tims mamma och fikade osv.
Sen har jag verkligen inte gjort någonting. Har blicit extremt mycket sjukare, hostar hela tiden, sen så rinner det gegga från mitt öga hela tiden så mamma chansar på ögoninflamation. Precis vad jag behöver!
Men mamma sa att det mest troligen inte blir någon skola för mig imrn, har tydligen feber oxå. Helt underbart. Men ja, alla skolböcker är ju hemma så det är ju bara att plugga!





överlevnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0