11 April.

Gud, trodde verkligen inte jag skulle ta mig upp till skolan i morse. Var så sjukt trött, men tvingade mig själv ändå. Var väl ganska chill i skolan, hände inget speciellt.
Sen efter skolan åkte jag hem till amanda och sov tills hon kom och väckte mig.Drog och hämtade mamma så for vi på stan och köpte en present till sara, sen for Vi till sanna, så åkte vi och köpte en glass sen satte oss i flaket och stekte en himla massa i solen! Skönt vare, nu hoppas man bara på att vädret håller i sig och blir värmare för varje dag :D Dumpade sanna på körskolan. Sen for jag och amanda till ponuts, så hämtade vi tobbe och pontus. Sen for vi och hämtade rune. Drogett chill på tågstation sen for vi till amanda. :)  Sen gick jag och prata med ammej och carro. Åkte med en sväng i ammes bil. hon har ju fått körkort idag så grattis :D sen såg jag tv hos amanda och drog hem. Súrrade massa med sara och nu sitter jag hära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0