7 Augusti.

Fredags så for vi och installerade oss i svartsjön med husbil,bil,epa,släp och båda hjulingarna. Sen blev det nattkörning men jag dissade den för var så trött. jag och sara for ut en swuuung. sen tillbaka och sova i svartsjön.
På lördag morgon var det förarmöte vid 10 sen for vi ut och körde. körde med 6 andra hjulingar, man åker typ i gruppen så det inte blir för många. Var gode lerig efter att vi kört. vid 1 var det lunch och då kom totta,anton och simon och var social. efter lunch drog vi ut igen och då var jag dubbelt så lerig EHEH. men körde bara en kortis fick så ont i händerna. for hem och duschade sen va ja med tobbe,anton och simon typ hela kvällen. kom tebak te svartsjön vid halv 2 så gick och la mig då. Juste det hände en liten olycka när vi körde, höll på att välta med min hjuling så ställde mig på vänster sida. och på nå sätt så kom jag åt grenröret och brände mig, så nu har jag ett fett stort sår med lite blåsor. det är inte direkt skönt, gör galet ont. Men men shit happeeens!
idag så börja vi köra vi 10-11 ngn gång. körde meed bilarna denna gång, och houujjja ligen vad alla fastnade på ett ställe. Var lera upp till styret på min hjuling. Man kände sig ju riktigt fräsch efter det! blev en kort körning idag för en bil börja koka så då åkte alla tbx. Blev ett chillhäng med dom som var kvar så satt vi och drack kaffe. sen plocka vi ihop och for hem. tog ett bra tag att tvätta hjulingarna någorlunda ren. Men det var det värt :D varit fett kuuuuul i helgen. sen for ja tiill amanda så var ja med hon och josse och vi chilalde stenhårt.
Nu måste jag sova så jag orkar upp till jobbet imrn !


Reeen och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0