9 Augusti.

Vad less jag blir !! hade skrivit ett fett långt inlägg så försvann det. typiskt. Aja, min dag har bestått av jobb, var gode segt idag. men fick sluta tidigare och de är inte helt fel det inte. efter jobbet for ja till amanda där hon och kabbe var, sen kom simon oxå. vi chillerade en stund sen drog dom och så drog jag amanda,ammej och josse till luleå en liten sväng. Efter luleå följde jag tobbe till smedsbyn för vi skulle köra med andreas och hans kompis. körde ungefär 20 min sen så strejkade tottas hjuling. så åkte hem. åt nyss kvällsfika. ska slå på en film sen sovaa. Jobb imrn, wihoo. Men bara 3 dagar kvar :D



Bild från i helgen. Lite lerig blev man ju efter det där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0