01:50

Heello.

Det var ett tag sen. Men har bara inte orkat, lixom inte vetat vad jag skulle skriva. Har blivit så enformigt nu yeep.

Men idag så kom sanna och tobbe till mig tidigttidigt så såg vi ett tre kulle. Till slut vaknade pontus så plocka vi upp han och for mot luleåstad, eller iaf storheden. Var på biltema, och såklart spåras det alltid haha. Aja,var i luleå ett tag, sen dumpa vi pontus och sanna så for jag och tobbe till Hollsvattnet för att hämta min syster, tim och hans kompis. Drog till sanna och plundrade hennes garderob, så nu har hon knappt nå kläder kvar, men still 2 much. Sen slutade det visst med en power nap på 3 timmar, Skönt !
Sen kom tobbe och pontus till mig, plus sanna. så såg vi deras nya favorit serie, oth. Men sen börja mamma och pappa säga att dom ska spela ps med dom. Så slutade med att alla i familjen ( förutom sara) Marcus, stefan, sanna, tobbe och pontus spelade mot varandra.

Ja, det var väl om dagen, yep!






Sannas sko Han-z dog så hon hade en mycket deprimerande tid i bilen tillbaka..



Kommentarer
Postat av: sannaaa

HAAAAAAAAAAAAAAAAANZ !!!!!!!! I LOVE YOU !!!!!!! </3

2011-01-05 @ 02:18:20
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0