20 Januari.

Heey.

Ska strax sussa, ska bara fixa en liten sak.

Skolan gick väl ganska långsamt, fick inte vara med på syslöjden. Eller fel ordval, fick och fick, blev inte så för kom inte överens med läraren så hade två timmars rast, det om något är segt när alla andra har lektion. Men sen efter skolan så åkte jaag hem, gick och la mig sen for jag och sara å hämta caroline så for vi och biffa lite styrketräning. Sen kom sandra och hämta oss så for vi till stallet, så foffen den inte snälla hästen sparka mig på låret, så har ett gulligt blåmärke nu.

Igår så kom sanna förbi så gjorde vi kladdkaka sen for vi till step in och tränade. Efter det drog jag till stallet, red Kanca i djupsnön det blev gode jobbigt för henne.

Neeey, sängen nudå? Jao, naajtinaaajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0