28/29 januari

hejhej. ligger i sÄngen nu och skriver via telefonen eftersom jag inte orkar hÄmta min dator, jaja itressant? nej. i fÖrrgÅr var jag ju pÅ bjÖrknÄs hela dagen, drog nÅgra fail hÄr och dÄr. sen var jag med sanna men hon hade lektion sÅ rÅkade dra ett rÅttgift skÄmt till hennes lÄrare sÅ hon slapp lektionen, go malin! men sen var jag sanna carro och linus med varandra ett tag vi chillade massor. igÅr vare ju fÖrst skola, ska sy en neon rosa rattmuff i slÖjden haha! men sen for jag och tvÅ tjejor till bothnia och spÅrade lite med ulf usula och urban hehe ;) men fick massa dekaler av thomas som nu sitter pÅ rockan, yey! sen for jag och caroline tll stallet och red ut. idag har jag hostat asmkt hela natten sÅ stanna heemma frÅn skolan. har bara tagit det lugnt hela dagen med sara och tittat pÅ oth. nu ska jag strax sovaa! juste det Är bÅ knas med min mobil den gÖr lixom stora "ÅÄÖ" helt random vet it varfÖÖÖr! men neej godnatt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0