9 Januari.

Haallå.

Idag gjorde vi klart det sista på rocky, naiz! Sen drog jag och syster och fikade på stan, myys! Köpte ett par örhängen och 3 ögonskuggor oxå. Sen kom sandra och hämta mig så våldgästade vi Caroline. Vi upptcäkte att hon hade en skridskobana precis brevid sig, så vi grävde fram lelles gammla skriskor, som råkade vara storlek 46. Sen hämtade vi sanna, och hämtade lite fler skriskor. Så blev det att åka ett tag, pontus, amanda, tobbe och nelson kom förbi och då blev jag rånad på mina skridskor av ponuts. Sen var planen att åka till något fort, men vi körde visst fast lite och fick backa hela vägen tillbaka. Blev ett statoil häng med sandra, sanna och caroline. Efter det drog vi till mig och såg oth! Dom drog nyss, försöker få igång facebook men det går verkligen itneee.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0