Spaghetti?

Heei.

jag och sanna har gjort det igen, vi har spårat. Den här gången om spagehetti, eller nej. Men det ligger en del i det. ATM är jag spaghettimannen, rätt så chill om ni frågar mig. Men jag orkar inte taaa det jag och sannaaa skämde ut oss om, för vem eller varför.

Potnus och tobbe ringde och fråga vad jag gjorde och sa att dom kommer till mig typ nu. Så kom dom, vi såg oth (för ovanlighetens skull, eller? ) sen kom sara och joinade oss. Så lagade vi mat, och dom åt här. Sen så spelade vi lite ps3, och såg lite mer oth. sEn drog dom, och kom tillbaka med sanna och berkan efter ett tag. Så ja vi roade oss med, eller iaf jag berkan och tobbe spelade ps3, sanna spolade upp vatten och dränkte hennes stackars telefon ( dont ask why!) och ehja, pontus typ skrattade åt sanna. Var väl ungefär vad vi roade oss med.

När alla förutom sanna dragit lagade vi middag( middag, frukost, lunch eller vad man nu ska kalla det mitt på natten), halvkokokta spaghettin. Men jaa, vi drog till statoil sen. Eller nej det gjorde vi faktiskt inte, men det var planen. Men det gick väl ungefär inte så bra som förväntat. Men lika glad är jag ändå! har pratat med makaronimannen ett tag, tror inte sanna tyckte jag var så socail med tanke på att hon somna. Och hon den ungen snodde mitt täcke och den mjuka sängen, thank you!

Okeei, jag borde kanske oxå sova, eller vad sägs ?  Ska bara hitta en lämplig säng att sova i , och ett täcke är inte helt fel. Har dock tre täcken på mitt rum och två sängar, men atm så duger inte det. Soffan inatt typ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0