31 Juli

Owh hello !

Gårdagen spenderades först med amanda. Körde rockan osv.Senare på kvällen var vi även med  josse, kabbe och sluggo. Åkte bil och drog raggen ett tag. Blev en sväng till skogsåå oxå. sen vid 2 typ så drog josse,amanda och sluggo på bränna. så jag drog hem till amanda och sov. Har så ont nu för tiden när jag andaas, inte kul! men jaa. Vaknade vid 3-4 någon gång idag. så for jag hem, så beställde vi mat från den nya pizzerian. Fett tasty! sen for jag sara och markus och körde epn. Bara för att han ville åkaa. haha. jaja, for omkring ett tag sen hämta vi amanda och for hem. Så kom katt så spelade vi kubb.Dock sög det för gillar inte kubbb. jag och amanda stack iväg, så for vi till stan och prata med david och ammej. Sen har vi ba pratat och snurrat. :) nu ska jag strax gå och lägga mig, hard workwork imrn !




Looovee ya r-tard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0