;D

Har haft sommarlov från bloggen nu! teoretiskt sett är mitt sommarlov slut, för jobbar ju nu, så lika att börja blogga igen. Är hemma på lunchen nu. Jobbar som fastighetsskötare på pholmen, går jätte bra och inte så jätte tråkigt heller :) Hade egentligen andra perioden med att jobba på ett demens boende, var där 2 dagar sen klarade jag inte av nå mer. Så bytte jobb, och det är så mycket bättre!!

Orkar inte direkt börja rada upp vad jag har gjort under sommaren. Men har iaf haft kul och umgåts med härligt ppls. :)
Är faktiskt ganska tagg på att börja skolan igen. Ny skola, ny klass osv! Det blir aweeesome. För dom som inte vet så ska jag gå fordons.
 Snart är det helg, får se vad som händer då. Nästa helg ska jag köra offroad med fyrhjuling igen, naaiiizz ! Sen är det ju lk oxå! Det är ju pdol i helgen, men blir nog att hoppa över det.
Börjar klockan ett så ska snart gå ner och ta mig en kopp kaffe så man orkar med hela dageen.

.
Snart kommer min lilla ep se mkt finare ut! den ska lackas, rutan ska fast, flaket ska bli klart, nya lysen, en båge, ny huv, dekaler osv ! Det blir naiz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0