1&2 mars.

igår följde jag amanda och sandra carolinen och tog en spruta. Sen dumpade vi amanda och var social med tobbe och åkte omkring lite i stan. Sen gick jag carro och amanda på daggan och pratade. Gick omrkign på stan ett tag sen kom tobbe och hämtade upp oss så for vi och hämtade pontus. Åkte lite hit och dit sen for vi till amanda. Jag carro och sandra for till ek och plockade upp han, sen for allihopa till pagla och msyte framför elden och grillade osv! Drog upp på gruvis någon gång oxå, haha... Sen så lämnade vi carro hemma hos henne. Jag,sandra, sanna amana och ek spårade lite på maxparkeringen. Men vi hade ju två bilar som sällskap haha! Heelllo vi har inget liv ;) men jaa, as usual så stalkade vi lite ppls. Låter ju inte precis kul, men vi gör det roligt på vårat eget lilla vis.

Dagen började med att vi skulle ta en roadtrip till finland, men eh ja det gick väl inte som planerat. Kom till skogså sen kom farbror blå och berättade att bilen inte var besiktad eller påställd. Tobbe kom och hämtade mig amanda och sanna så lämnade han oss hos amanda, eller sanna drog hem. Jag och amanda chillade lite hos henne sen kom sandra, carro och sanna åh hämtade upp oss. Så började vi stalka folk.. haha blev ju lite förvånad när jag fick sms från ett nummer jag inte hade " har ni kul ;)? " man typ ba wtf.. Men tog iaf reda på vem det var och det var en i bilen haha. Men blev en tidig kväll idag. Har legat på syrrans rum och pratat med henne lite och nu ser jag tslotat.

Juste klippte btw lugg idag! ser lite annorlunda ut men jag vänjer mig hähä.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0