14 Mars.

Har inte bloggat på några dagar, men har helt enkelt inte haft tid eller ork. Eller okej, har inte suttit så mycket vid datorn heller för den delen. Sov hos amanda hela helgen så har knappt varit hemma, bara åh hämtat lite saker. På fredag var jag amanda,amme,carro,och david hos carro. Sen for vi till erik och var där någon timme. Efter det for jag amanda och carro på missions, vilket dock inte var så roligt men. Aja, sen for vi hem till amanda  gick och la oss å sov. Lyckades även med att låsa in mina nycklar i rocky under den kvällen, var inte så lyckat. Speciellt inte när reservnyckeln var borta. Men på lördagen kom tobbe och hjälpte att få upp rocky. Så tillbringade stor del av lördagen i min älskade lilla traktortruck. Sen igår så åkte jag skoter med sara och tobbe. Tolkade med madrass och bob. Var fett kul men har dock väldigt ont i vaden för fastnade lite lätt i bobben. Sen åkte tobbe hem och jag susrrade massa med sara, så kom tobbe tillbaka så hämtade vi sanna och rune sen for vi till pagla. Grillade marshmallows och chillade massa. Pontus kom även förbi en sväng. Sen efter vi varit i pagla åkte vi omkrign lite här och där sen hem och sova.
Idag for jag till skolan, men mådde asilla så gick hem. Ska sova strax, sen ska jag tillbringa resten av dagen med att städa mmitt rum och plugga massamassa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0