27 Mars.

Har inte haft något internet på hela helgen så därför jag inte bloggat!
Men anyway lite kort om helgen dårå.
Fredag- Körde inprincip hela kvällen, med olika folk hit och dit. Jag sara amanda å tobbe spelade lite kort oxåå. Sen jaa har som inte så mkt mer att säga om fredagen för gjorde inge annat.
Lördag - Amanda och sune tog en prommenad till moi så tankade vi rockan och for ut en svääääng. Gick väl inte så super bra med tanke på att sannas pappa fick komma och dra igång mig för rockan startade inte. Senare på dagen så hade jag i batteriet på laddning i ca 5 timmar. For till pontus med amanda,sara,katti och tobbe, hos pontus var sanna,ellen,rune och pontus. Var där en sväng sen for jag hem och tyckte det var roligare att köra rockan ist. Men ja det gick väl inte såå  extreemt bra det itne. Började med att vi fick putta rocky ner för infarten så tobbe kunde dra igång mig. När den väl var igång så for jag och amanda mot stan. Men först la blinkersen av, sen stereon, sen alla lysen i rocky, och till slut lysena som är på utsidan. Och batteriet visade att det var på noll så blev raka vägen hemhemhem. efteree såg vi film med tobbe sara och katt.
Sen idag då. var med tobbe å sara sen for vi och hämtade amanda så for vi till pagla chillerade där ett tag. och efter det åkte vi hem till mig och spelade kort. Sen såg vi luftslottet som sprängdes. Och ja det var väl allt om idag haha. Imrn blir det börja fixa rockan och kanske till biltema en sväng med pappa. Men nu - Duschen! sen - sova. Godnaajjt.


Min lilla pärla det alltid är något fel på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0