28 Mars

Började morgonen med mattelektion sen biologi och såg någon film. Sen hade jag utvecklingssamtal, dags att skärpa sig nuva.
 Sen vare engelska osv. Väntade i stan med jennie på hennes buss sen gick jag till amanda. Sen vid två gick jag amanda och sara med varandra på stan en sväng sen gick jag hem till amanda. :) Chillerade som vanligt jajo, sen somnade jag en snabbis. Sen kom pappa och hämtade mig så pluggade jag lite matte, sen var jag i garaget en sväng oxå. 

påminnelse till mig själv nu !
v13.
Tisdag  - Matte diagnos
Fredag - religion inläming två stk
v.14
måndag - matte prov
Nationella engelska
v.15
fredag - 1a &2a vk inlämning
v.16 Påsklov! :-D
v.17
utvklingssamtal.
Okeei det är de ända jag kommer på nu som jag har uppbokat i skolan!

Ayaa nu ska jag göra någonting, jajo! Tjobyebree :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0