9 Mars.

igår efter skolan körde sandra hem mig så kom caroline till mig så började vi skriva ut massa bilder och började fixa ett fotoalbum som vi gjorde åt sandra som ett minne av oss när hon är borta. Sen for jag,carro,sadnra, amanda och sanna till opalen och fikade. Pratade lite strunt sen for vi och stalkade bilar one last time, haha. Mot kvällen körde tobbe oss till sandra så vi fick ge henne boken och säga hejdå. Blev mycket skratt,kramar och tårar, de sista passade mest in på dom andra. Men nu har iaf sandra åkt till irland, har inte riktigt fattat det. Lixom ett år?! åhh. :( <3

Idag har jag sovit hela dagen, har hostat pretty much så for inte till skolan. Ska strax börja plugga till kemi nationella, och so. Duktigt chäj!


We all gonna miss u bby!

Kommentarer
Postat av: sannaaa

HAHAA OMG är de där jag!? ser ut som en blåsfisk

2011-03-09 @ 21:52:32
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0