1 Maj.

I fredags var jag med amanda tobbe och pontus. Fixade rosa lurv på dörrinsidorna på rocky, haha blev ju fett gulligt ! Men annars snurrade vi typ omkring. Sen blev det en tripp till flarken med rocky oxå, haha. Nåååjaaa fredagen var helt ok!

Sen igår så Pluggade jag massa, sen åt vi middag- grillat yummi! Efter middagen drog jag och amanda hem till henne å fixade oss. Vi skulle ta mouhammed till malin, men det gick inge bra mouhammed var sjuk..så amandas mamma fick köra oss till malin. Hos malin var det jag, amanda, josse, sanna och moa. Spelade lite spel å sånt. Sen gick vi en sväng till brasan sen åkte vi till råneå i 39 min så åkte vi hem igen. For till statoil sen for vi hem å sov. Var fett awesome kväll igår! :D

Jag och pontus sov hos amanda, sen idag blev det pizza häng från milano. såg dh sen åkte jag hem och for m sara å tobbe å hämtade saras saker osv!

Nu ska jag plugga sen se svensson svensson med sara och tobbee, Tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0