10 Maj.

Vad less man blir på blogg.se går inte å publicera inläggen typ! Har gjort några försökt men gett upp så testar nu igen då. Dom senaste dagarna har jag hunnit med ganska mkt.
* Fått punka på rocky mitt ute i skogen långt bort i ingenstans.
* varit på piteå crusing med gott folk!
* truckat i skogen, några fastkörningar hit å dit.
* skolaaa ofc.
* umgåtts med folk!
* kört till skogså och fick en fulltank!
Kan u berätta lite nogare om allt oxå.
Igår var jag pontus,rune,rami och robin ute och truckade i skogen med rocky. Fick jävla punka direkt efter att vi kört över en myr. Tur vi inte fick punka i myren haha! Men ja vi började gå och försöka hitta vägen så pappa kunde komma med ett reserv däck. Tog väl typ en timme sen kom mamma å pappa åh hjälpte å byta däck.

Sen i lördags drog jag och amanda till josse så kom emelite dit. Sen efter ett tag kom emil och linnea å hämtade oss i feta dodgen ram 1500, v8. Fett fet bil! sen drog vi till piteå och crusade massa :D

Sen i fredags körde jag danne,hanna och linus till skogså. Fick fulltank av dannes pappa, thank u! Fett värt det :) sen skulle danne få igång sin epa men det gick inge bra så drog hem.

Söndags tror jag det var så åkte jag å amanda å kollade när tobbe körde crosss sen tvättade vi rocky kliniskt ren! men nu är den dock lika skitig efter en dags truckande i lera.. Men aja, det är ju kul iaf !
Det är offroad helgen före midsommar hade typ varit kul å vart med men vet inte får se !:)

Ska snart till luilåe med mamma och pappa, ska hämta någon svets så vi kan börja pimpa rocky.
Fyller btw år om 6 dagar hihih! :D


Bilen vi åkte i på crusingen !:)


Häähäh, good work!
Har typ inga mer bilder min kamera funkar ju inte, och fotar knappt med mobilen :/ intee ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0