19 Maj.

Skolan var super lugn. Förutom att man råkade låsa in nyckeln,IGEN. Suck borde börja ha nyckeln fastkedjad i mig så jag inte låser in den hela tiden. aja, efter skolan for jag och hämtade amanda så for vi till stan. Kollade på skor, men hittade ingá jag ville ha som var i rätt storlek. Hatar att ha stora fötter ! aja, bättre lycka nästa gång yeyeyye. Sen for vi hem till amanda och gick ut med sune plus färgade amandas hår. Blev knappt någon skillnad så blir väl att fortsätta försöka få det samma färg som hårförlägningen ! :) påtal om hårförälgning så beställde jag nyss extensions! :D Aja, efter vi färgat amandas hår så drog vi till sandtaget med sune. Fett jobbigt jajo! efter det for vi till carro och prata lite med henne. Sen drog jag hem å kollade på fyrhjulingen osv. nu ska jag gå ner å äta nå sen sova jajo.
Godnatt !


haha random bild sen amanda badade första doppet för iår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0