30 maj.

Gud vad förvirrad jag är, och mitt närminne är minst lika förvirrad som mig. kommer seriöst inte ihåg vad jag gör på dagarna. måste typ tänka efter länge för att komma ihåg vad jag gjort. men idag var jag först i skolan, har ju inga vanliga lektioner så det är ju najs! ser typ bara film osv. sen efter skolan for jag till amanda, så kom sara dit så for vi och hämtade tim, sen for vi hem en sväng. jag och amanda drog te henne så chillerade vi där. prövade massa klänningar, ska sno en av henne till skolavslutningen! :) vid halv 10 - 10 tiden så var jag med carro och ammej ett tag. drog på epic fail spionmission tehehhee! Sen åkte jag hem å nu sitter jag häär å gör ingenitng alls. ska ta en snabbdusch i 190, sen sova yeep.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på dig <3

2011-05-31 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0