8 Maj.

Torsdags - Skola. Jag och amanda for och solade sen for vi å rune till alder så badade amanda. Knasig brud. Men sen truckade vi i skogen, så kom robin oxå. Fixade två fastkörningar och fixade mig lös oxå. Score till mig!

Fredag - Skola, sen kommerjag inte ihåg vad jag gjorde efter det. Men senare på kvällen så kom rebecka,rune,pontus,amanda och tobbe hit. Plus sara, eler ja hon bor ju lixom här men hon var oxå med. Hade iaf fett kul! Men oj så man skratta när amanda å tobbe försvann och kom tillbaka " vi har hyrt en bil" så kollar man ut så står det en kundvagn på gården och chillar. Jävlart vilket vrålåk ;) Men ja, massa skratt ´blev det under kvällen!

Lördag - Jag amanda och sune for till skogen och gick omkring i sanden. Tungt men skönt! Sune verkade iaf tyckta det var kul, men han såg lite död ut när vi var klar. Skulle ju vara i sandtaget men där va det folk så vi var väl typ i öknen ngn annanstans. Sen försökte vi komma på vad vi skulle göra under kvällen. Gick inte speciellt bra, piteå crusing var planen men då sket sig allt. Vi blev så less så vi drog till josse. Dit kom även emelie. Sen kom linnea och emil och hämtade oss så blev det piteå iaf! :D i feta bilen oxååå. Snurrade omkring i piteå, träffade lite folk och sånt. Awesomeness! sen blev det hem och sova.

Söndag - Städade saras rum, häh duktig chäj! sen gjorde jag inte så mycket, tog det bara lugnt några timmar. Sen tog jag en prommis till amanda och hämtade hon och rocky. Snurrade omkring, jiesjies. For och kollade när tobbe körde cross oxå, sen for vi bara omrking. Nu ska jag snart sova är galet trött !


Det var precis en sån vi crusade omkring i i piteå!

Det suger att min kamera inte funkar, så har ju aldrig nå nya bilder typ.. :( eller jo mobilbilder men njah!
Men kan ju bjuda på en bild när vi kört fast med rocky när jag skulle hämta robin som satt fast.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0