woopwoop

Jaa nu vare väl som ett tag sen igen, men men jag skriver ju nu iaf.

i helgen har det varit fullt ståhej i svartsjön. Massa offroad bilar och atv som har varit och kört! På lördag morgon åkte amanda med mig, sen efter lunch for vi hem å tjillade. ´Sen kvälls körningen åkte david med mig. Var fett kul att köra som vanligt. Söndag så råkade ja försova mig till klocan 12 så var inte med på morgonkörningen men när ja kom dit vid 2 så blev de en körning ändå och kolla lite när folk satt fast. Det var ju årets sista poff-körning vilket är tråkigt!
Till helgen blire ett gäng som drar till finland och kollar offroad dära. Där är det så mycket mer seriöst :)

Jaja vad mer då? Strax ska jag rulla mot heden så ellen ska få göra naglar på mig. Måste bara hämta ut money. Ikv måste jag plugga iaf häxläxa och svenskan. Men det borde inte ta allt för lång tid.Skulle behöva börja mäta ut vars mina extralysen ska sitta, dom börjar som behövas nu. En tvätt skulle väl oxå sitta fint.

Mitt rum ser ju ut som en bomb slagit ner så skulle väl behöva fixa det oxå. haha dygnet har för lite timmar!

I veckan skulle jag behöva fixa rocky oxå, men det lät väldigt jobbigt..

Neej nu måste jag börja kila, tjingeling !


Juste har ju tagit ut min hårförlägning så har super kort hår nu! Har inte haft så här kort hår förut men det har gått av. men ska beställa ny hårförlägning. Microringar ska jag testa denna gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0