10 September.

Heeeej!

Jaa nu var det ju som 10 dagar sen jag bloggade så nu var det dags igen.Sov hos amanda igår till idag så var det skola till ungefär 11. Efter det drog vi till mig och färgade rocky svart! Så nu är den silvrig och svart med rosa fälgar ist för röd och svart :) Blev mycket bättre! men tror dock jag ska måla om fälgarna svarta. sen var vi med josse, skulle försöka få ut amandas hårförlägning, men det gick inte så bra så slutade med att hon fick duscha håret i t-röd. men det blev inte så mycket bättre resultat det heller. Igår var jag i stallet och hälsade på! Men tyvär är kanca halt.. :/ 
Jahapp, vad ska man mer säga? jag och mitt minne, kommer ju inte ihåg vad jag har gjort sen sist jag bloggade. men varit i skolan ofc, sen farit nån sväng till luleå. Köpte ett par nya skor här om dagen eheh! Ska snart gå och borsta gaddarna sen sova så får vi se vad morgondagen bjuder på ! ;)

Gooooodnight!



Nog är hon ju som söt alltid!


Rockys nya outfit eheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0