om du inte vågar säga saker face to face ska du nog inte säga det alls! ;)

tjulululu !

Haft fullt upp hela dagen! började med att sanna väckte mig extremt tidigt och verkligen släpade med mig till skellefteå. Sanna skulle nämligen tävla, så tävla hon två klasser och vann dom båda! Pretty awesome. sen började vi rulla hem, så for jag hem och bytte kläder. sen for jag och sanna ut och skulle fota lite höstbilder blev inte så mktför det började bli mörkt. men nu ska de börja fotas, en systemkamera har man inte för att den ska stå och damma! sen for vi å skjutsa adam å joel. Sen åktee sanna till rickard, så åkte jag med david och simon ett tag. Stackars bil säger jag bara.. men aja, vid halv 11 åkte jag hem. Så ringer tim när jag precis skulle lägga mig och sova och säger att jag måste komma och dra upp han för han sitter fast. Så det var bara att låna boxeringslina av grannen sen sätta sig i den iskalla epan och rulla iväg mot pagla. 4x4 är extremt uppskattat måste jag säga! hade inte gått annars nejnej. Men ja nu är jag hemma igen och blir väl å sova nu. Sovmorgon imrn, skönt jo men visst!


Imrn eller på tisdag blir det att fara och klappa och fota den vita lilla sötsaken som tyvär är halt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0