30 April

Well hello!

Var ju som ett tag sen, men i helgen har jag varit i finland för lite offroad tävling! Var jag,david,malin,mamma,pappa,hugo,micke,po,ta,mattias och krille som var från sverige, med tre stycken bilar.
Blev ju lite haveri på alla bilar lite till och från, men allt löste sig typ! Massa lera, energidricka, poäng,fastkörningar och timmar blev det. Kan ju säga att har gode mycket träningsverk i nästan varenda del i kroppen. Men kul var det och var inte lika trött som förra gången. Blev ca 20 h körning, över 1000 poäng fick vi :)

Igår när vi kom hem så slocknade jag väldigt tidigt men det var super skönt att få sova ut! Sen var jag i skolan idag, slutade 20 i 11 så det var ju som trevligt det. Har varit å handlat lite nödvändigt på dollar, varit med ante och snurrat litee nu när davids bil funkar igen. Sen har vi varit in på nästan varenda affär i boden för att hitta en säkring men till slut hitta vi det.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer så det återstår att se!
För övrigt är det 7 månader med älskling idag.


Är för lat för att vända på bilderna! kanske märks på vissa bilder i förra inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0